2012-01-07

In my head

Nu har jag ÄNTLIGEN kommit igång med min fotokurs igen. Känns bra! Såg en hel lektion igår, och ska göra det idag också. Är alldeles för dålig på att gå ut och fotografera, så hoppas det blir mer sånt nu.
Igår var det middag hos Ulrika som fyller 21 nästa vecka. GRATTIS! Det var väldans trevligt.
Blev även utgång. Också det mycket skoj!

Jag är jättesugen på att åka ut och resa! Vill se massa saker! Typ bara ta en weekend någon stans vore hur nice som helst! Gick in på en sida och kikade på olika resmål nu. Fan. Skulle jag inte gjort.
Har ju ingen möjlighet att resa nu...
Jag har intagit Fridas rum lite grann  nu. Eftersom hon inte är hemma så ofta. Mitt emot bor en tant som jämt kollar ut genom fönstret. Hon står och spanar. Nu står hon bakom gardinen, och tror att ingen ser henne. Hahaha. Söt! Intressant för er att veta. Aja.. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar