2012-12-20

Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, yeah!

Snart är det jul. Är klar med alla klappar och på lördag åker jag och Mustafa till Avesta. Har inte varit hem sedan i augusti, så det ska bli jättekul att träffa alla! Eller ja.. Alla och alla... Dem jag hinner med.
Idag har vi det kallt som attan här uppe i norr. Hela 20 minusgrader. Så jag passade på att köra intervaller på gymmet. Uppjogg, sen 4x5 min intervaller, och 3 min lugnare jogg mellan intervallerna. Lite nedjogg på det också. Impulsbeställde dessutom ett par nya löpardojjor från Wiggle. Måste ändå ha nya skor till våren, så varför inte passa på när det är rea nu?
Vädret är klart här idag, så man skymtade solens strålar bortom horisonten. Riktigt härligt! Hoppas på fint väder i jul så att det blir en långrunda någon dag. Kameran följer med söderöver, så det blir förhoppningsvis några bilder med hem i alla fall.

God jul!

2 kommentarer: