2013-01-04

Nytt år, nya äventyr!


Så.. Nu var det ett tag sen jag uppdaterade sist. Jag har haft en fin jul hemma i Avesta med släktmiddag, firande med familjen och umgänge med mina kära vänner! Det var jätteskönt att komma hem och hälsa på när det var så länge sen sist.Och jag måste ha varit så SJUKT snäll förra året, för tomten kom med en Garmin FR 310XT till mig. Nu är jag nördigare än någonsin!

Mina skor från Wiggle som jag klickade hem den 20:e december har inte kommit än. Jag börjar bli lite trött på att vänta. Speciellt när jag fick ett mail idag där de ville att jag skulle utvärdera mina skor som de levererat till mig... Så de har förmodligen kommit bort på posten. Har i alla fall hört av mig till dem och jag hoppas det kan lösa sig snart.
Köpte mig ett par skidor i mellandagarna. Var ut och provåkte dem i onsdags. Hur kul som helst! Det hade dock hunnit bli lite för kallt för den vallan som jag smetat på, så det var lite kasst fäste. Det kändes rejält i ljumskarna igår. Är fortfarande ganska slut i benen. Om det inte är allt för kallt så ska jag ut igen på söndag.


Bjuder på att par vintriga bilder som är tagna ett par dagar innan jul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar