2011-09-19

Waka waka

Jag har helt glömt bort att skriva under helgen, så gör det nu istället. Har i och för sig inte så mycket att berätta om,.. Men ändå :P
I fredags var jag till Arvika på begravning. En himla fin stad! Tråkiga omständigheter dock. 
Skulle faktiskt kunna tänka mig att bo i Värmland. Alla är så härligt goa!

Josefine följde med oss hem, och har varit här i Avesta sen dess. Det har varit mycket trevligt.
Vi var ut och plockade trattkantareller i lördags. Fick ihop en hel kasse. Det blev en del.
På kvällen kom Josse och Carro hit. Det blev lite middag och massa prat.

Mamma flyttade till Skåne i lördags. Det känns rätt tomt. Men det blir nog bra :)
Så nu är jag billös och får cykla dit jag ska. 
Vilket innebär: varje dag till jobbet. Det känns rätt skönt faktiskt :) Får ju massa motion i alla fall.

Alltså.. Fan vilken ointressant inlägg. Haha. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar