2011-09-25

När vindarna viskar mitt namn

Tjoho!

Jag har varit dålig på att skriva. Har inte haft tid. Men nu så!
Kan ju börja med att berätta om att i Fredags så var jag till Västerås på fortutbildning med jobbet.
Jag gick bland annat på ett seminarium som handlade om sångteknik. Det var väldigt intressant och lärorikt. Sen hamnade jag på ett seminarium som var mindre bra. Men det blev en rätt lyckad dag i alla fall.

Och igår så hade vi äntligen den efterlängtade tjejkvällen! Det lagades trerätters, spelades spel, sjöngs, (eller snarare skreks) och förtärdes drycker. Idag mår man såklart inte bättre än man förtjänar. Men det blev en mycket lyckad kväll må jag säga. Tack till alla som var med! :)

Sen har jag inte så mycket mer att säga.. Skepp ohoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar