2013-01-09

Den utvalde

En ledig dag. Skönt! Jag är ledig i helgen också. Första lediga helgen sedan jul. Det blir sovmorgon med STORT S!
Sprang långpass i måndags. Det blev 13,5 km. Var bra slut i benen efteråt. Det känns som att det hänt någonting nu. Men mina ben. Med min fart. Jag tror att jag blivit lite mindre långsam. Snittfarten på passet var snabbare än vanligt. Och jag var inte ens lite döende efteråt. Det känns jättekul! Kanske kommer jag ner till 5:30 min/km till höstens halvmaraton. Hoppas kan man ju alltid!
Mina skor kom förresten! Var till utlämningsstället här i stan och frågade om de kommit, och det hade de gjort.


Sen måste jag berätta att jag blivit utvald. Haha! En av de utvalda till att testa löparprodukter från Runforest. Det ska bli spännande! Har ett par kompressionstights sedan tidigare, och de fungerar bra. Ska bli kul att testa dessa också. Hoppas de hinner komma innan nästa långpass, för då åker de på med det samma!
Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar