2011-10-06

Somewhere over the rainbow

Nu var det verkligen jättelänge sen jag tog mig för att skriva ett inlägg. Det har väl egentligen inte hänt så mycket. I tisdags var jag på sånglektion. Gick inte så himla bra.. Men men.. Vi får se vad det blir av det hela :)
Var i alla fall på en mycket intressant föreläsning om "Svenska kyrkan som varumärke" med jobbet  igår.
Är inte alls troende och så, men han som föreläste var väldigt intressant att lyssna på :)

Lyssnade på Rix FM i morse, (gör för övrigt det varje morgon fram till frukost). Men i alla fall:
Där hissar och dissar de varje morgon. Och jag tänkte sno det från dem.

Jag skulle vilja dissa alla dem som går/cyklar på fel sida av vägen. Det är så fruktansvärt frustrerande när man kommer på cykeln i en nedförsbacke, har bra fart, och så kommer det nån idiot som inte fattar att den blå skylten på andra sidan vägen med en vuxen som håller i ett barns hand, betyder att "Här ska man gå".
Så då måste man sakta ner, eller stanna. Sjukt irriterande!
Nån hiss har jag inte. Haha.

Sen skulle jag vilja hissa svenska artister. De är lite underskattade tycker jag. Inte alla, såklart. Det finns många som är överskattade också. (Håkan Hellström, till exempel). Men nu var det inte en diss det skulle vara.

Idag är det för övrigt en månad kvar tills jag åker till Ghana. Börjar redan bli nervös.
Hur ska jag då känna när jag åker? Haha.

I morgon efter jobbet ska jag och Amanda leta runt efter lite rekvisita tills på lördag.
Då ska jag agera modell, och Amanda ska fota. Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar