2011-10-08

Don't worry. Be happy!

Idag har jag varit produktiv må jag säga! Var upp och tvättade kl 07.30 i morse. Sen städade jag. Efter det så bar det iväg för en photoshoot med Amanda
Det var kul och mycket trevligt!
På eftermiddagen så gick jag och Frida till mormor och morfar för att äta middag. Det var mums!
Har för övrigt också kommit på vad jag ska klä ut mig till på halloweenfesten. Det kommer bli grymt!

Nu på kvällen har jag sett "An Englishman in New York". Och för er som inte sett den så rekommenderar jag det starkt! En mycket bra film.
Såg även "Grabben i graven bredvid". 
Har i och för sig sett den 100 gånger innan, men ändå. Haha. 
Skäms lite.. Men jag ÄLSKAR den filmen! Det får bli min hiss för dagen. 
Jag hissar filmen "Grabben i graven bredvid"!
Det har varit en så bra dag, att jag inte har någonting att dissa.

Nu ska jag äta korv med bröd. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar