2011-10-23

Gläns över sjö och strand

Så var helgen ännu en gång till enda. Det går alldeles för fort tycker jag!
Men idag är det endast två veckor kvar till Ghana! Wihoo! Ska snart ta mig för att dricka lite vaccin så jag slipper få Kolera. Mums!
Farmor ringde idag. Hon ville bidra med en liten slant till att köpa grejer till barnen på barnhemmet. Jättesnällt! Ska införskaffa skriv- räkneblock och pennor att ta med nästa helg. Och om det är någon som vill bidra med barnkläder för lite större barn, (7-12 år), hör av er! Jag skulle vilja ta med mig flera ton med grejer till de små liven. Dock så går ju inte det. Men man får göra det man kan, och ta med det som går.

Haha. Jag och Amanda försökte oss på att sjunga lite jullåtar idag. Det gick inte jättebra. Men skoj var det!
Vi ska ut och inhandla lite rekvisita tills Halloweenfesten på fredag, någon gång nu i veckan. Har även börjat göra några saker själv. Det kommer bli kanon! Känner mig som ett litet barn på julafton när jag tänker på allt pyssel som ska göras. Ni som missar den här tillställningen kommer vara ledsna. Jag har till och med gjort en egen girlang. MHM! Ni skulle se den!

Bjuder på en bild av dessa otroligt vackra ljuslyktor.
Tänkte att det skulle bli snyggt om man skrynklade pappret. Men det syns knappt. Ser ut som man försökt få det slätt, och misslyckats istället. Haha.
Men det kommer se mycket mysigt ut när de kommer till användning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar