2011-10-18

Vart är världen på väg?

Jag har kommit underfund med att jag är väldigt oallmänbildad. Heter det ens så? Obildad heter det nog.
Ja. Ni ser ju... Tragiskt! Jag skulle helt enkelt vilja bli lite mer allmänbildad.
Får väl börja läsa böcker eller nåt. Haha.

Men nu till någonting mer allvarligt:

Lyssnade på P4(!) idag. Där pratade de om den här stora pedofil-härvan med en man och 23(?) kvinnor som blev dömda idag. Mannen, som var någon slags huvudman i det där, skickade bilder till alla de där kvinnorna, fick endast ETT års fängelse. Det är ju helt galet! Och de där sjuka kvinnorna som tog emot och tittade på bilderna fick dagsböter eller villkorliga domar. Jag förstår inte. Finns det någon rättvisa i världen? Tror inte det. Folk som har sexuella tankar om barn borde hållas inlåsta resten av livet. De måste ha något STORT jävla fel i huvudet. Om jag skulle bestämma så vore det raka vägen till giljotinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar