2011-10-07

Helg!

Fredaaaag! Skönt med helg!
Min och Amandas jakt på gula plagg till fotandet i morgon gick åt skogen.
Så vi får improvisera lite. Det blir nog bra ändå.

Tänkte fortsätta med mitt hissande och dissande även idag. Vem vet: Kanske det blir en hiss och en diss i varje inlägg. Hahaha. Nördigt!

Hursomhelst! Jag börjar med en diss även idag.

Jag dissar alla de människor som anstränger sig något så kopiöst för att vara roliga. Och så är de inte det.
Jag tycker: Är man inte rolig naturligt så ska man fan inte hålla på och vara så överambitiös och försöka alldeles för mycket. Haha. Nu låter jag som värsta idioten, och som att jag tror att jag är roligast i världen. Det är jag såklart inte! Men det finns inte många fler saker som är så irriterande som när någon drar det sämsta skämtet i världshistorien, och skrattat som en galning åt det själv. Det är inte okej!


Och till hissen:
Jag vill hissa alla människor som säger "Hej!" till dem de möter när de är ute och går. Man blir så glad i själen när en helt okänd människa hälsar på en. Jag börjar tro att jag har nåt fel i huvudet. Haha.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar