2011-12-19

And there won't be snow in Africa this christmas time

Tänker ofta på de små liven på barnhemmet i Darmang. Jag saknar dem sjukt mycket! Får en liten tår i ögat nu.
Fick ett mail från Volontärresor idag. De ville att jag skulle fylla i en utvärdering av min volontärvistelse.
Det var ganska svårt att beskriva hur det var där nere. Så lärorikt och annorlunda.

Gjorde mor sällskap på stan idag när hon handlade julklappar. Har även varit lite produktiv, och stickat en mössa. Den blev rätt söt. Dock så var den inte till mig själv. Det är ganska rogivande att sticka. Fort går det också. Känner mig lite som en tant när jag sitter där. Haha.
Sökt jobb har jag gjort också, och i morgon ska jag på nått informationsmöte på AF. Får se vad det är för något. Ska på uppföljningsmöte med en arbetsförmedlare efteråt också.

I eftermiddags kom Josse och Carro hit. Vi kikade enligt traditionen på "Sunes jul" och böt julklappar. Av Carro fick jag ett doftljus och en mycket vacker tavla som hon målat. Av Josse fick jag en julecider och en trosa gjord i godis. Haha. Finurligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar