2011-12-07

Vinterfint

I morse vaknade jag, tittade ut genom fönstret. SNÖ! Jag bara lyste upp! Som jag längtat efter snön!
Passade även på att göre det lite vintrigare här på bloggen också. (Jag är så häftig som kan byta bakgrundsbild och färg på texten)
Efter att jag läst igenom berget med post jag fått när jag var borta, så gick jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig. De är faktiskt ganska bra där ändå. Har hört många som haft dåliga upplevelser där, men de senaste gångerna jag varit där har jag fått massa bra info och hjälp. Fick i alla fall en handlingsplan, blev kallad till informationsmöte, och till ett uppföljningsmöte. Så det känns som att det kommer lösa sig med jobb! Förstår dock ingenting med det här med a-kassan. Men såna tråkigheter vill jag inte skriva om.
Köpte de allra sista julklapparna idag. Känns skönt att ha det ur världen.

Har snart varit hemma i 24 timmar. Det känns så annorlunda. Som om jag svävar runt i någon slags dröm.
Ikväll blir det i alla fall tacos hos Amanda. Som jag längtat efter henne och alla andra filurer här hemma!

Bilder från Ghana kommer jag att lägga upp i omgångar. Börjar förmodligen någon gång i slutet av veckan.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar