2011-12-16

Wreck of the day

Var på julbord igår. Nere i verket. God mat var det!
Efteråt gick jag till mormor och morfar. Glömde sen helt bort tvätten som väntade på mig i tork-rummet.
Hoppas de som tvättade efter mig inte blev allt för argsinta.
Tvätten hängde i alla fall kvar och väntade på mig kl 23 när jag började fundera vart tvättkorgen tagit vägen.

Har varit ganska produktiv idag. Skrev ut en hel bunt CV:n, gick ner på stan och sökte jobb.
Tror dock inte på någon lycka innan  jul. Inte på de ställen jag varit på hittills i alla fall.
Tittade på klockan nu. Insåg att den inte var mer än 16.17 (i skrivande stund).
Jag trodde den var 21 eller liknande. Jaha... Vad ska jag nu göra resten av dagen?

I morgon kommer äntligen min kära mor och far hem! Har inte träffat dem sen i oktober.
Det känns som en hel evighet. Jag längtar!

Hittade en rätt mysig låt idag. Lite deppig dock. Wreck of the day heter den. Tycker i alla fall att den är bra.
Nu måste jag sluta, för jag är så upptagen med att göra ingenting.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar