2011-12-08

Enda från tårna!

Idag har jag varit produktiv må jag säga!
Tvättat, varit till tandläkaren sen handlat. Efter det åkte jag och Amanda till ÖB och sen Rutbo handelsträdgård. Där träffade jag min kära vän Carolina, och fick lite goda råd om vilka blommor jag skulle köpa till mina julgrupper. De blev faktiskt mycket lyckade. Kommer förmodligen bilder på dem senare.
Vi gräddade våfflor till lunch. Mumsigt!

Jag trodde att jag brutit tån idag. Slog i den i dörr-karmen så det bara knakade. Blå som självaste himmelen blev den också. Det blödde och gjorde så kopiöst ont! Jag åkte till akuten. Men den var hel. Tur.
Aja.. Till den huvudsakliga som inlägget skulle handla om:
Här kommer första omgången bilder från Ghana!



Vägarna i Ghana


En liten bilkö...




Här lagas det mat!


Trumlektion på stranden

Stranden



Lite mer strand..



Glada tjejer innan avfärd till våra projekt

Vägarbete. Gillar deras sätt att få all jord till marken.
*Backa. Bromsa. Kör fram. Backa. Bromsa. Kör fram*


Mitt och Linneas rum


Här satt vi och åt



Medicinbordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar